Ugrás a tartalomra

Gyakori kérdések

SIM-kártya

Igen, amennyiben a mobilkészüléked ezt tudja kezelni. Amennyiben eSIM-re van szükséged, a megrendelés után jelezd munkatársainknak. Ez esetben fizikai SIM-kártyát nem küldünk, csak egy QR kódot tartalmazó kártyát küldünk.

A SIM-kártya aktiválása általában automatikusan megtörténik az első behelyezés után.

Az eSIM-et a készülék beállításaiban lehet hozzáadni a "Mobilcsomag hozzáadása" menüpontban, ahol be kell olvasni a szolgáltatótól kapott QR-kódot. Ezután a profil automatikusan letöltődik.

Az újabb iPhone-ok (XS és újabb), Pixel telefonok, Samsung Galaxy S és Z sorozat, valamint egyes táblagépek és okosórák támogatják az eSIM-et. A pontos lista szolgáltatónként eltérhet.

Az aktiválás általában perceken belül megtörténik, de egyes esetekben, például hálózati terheltségtől függően, ez akár egy órát is igénybe vehet. Ha ennél tovább tart, érdemes újraindítani a készüléket vagy felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Nem, egy eSIM profil (QR-kód) általában csak egy eszközön aktiválható egyszerre. Ha másik eszközön szeretnéd használni, akkor az előző eszközről el kell távolítani a profilt, vagy új eSIM profilt kell igényelni.

Ellenőrizd a készülék kamera lencséjének tisztaságát. Próbáld meg világosabb környezetben, vagy a QR-kód kontrasztját javítva (pl. képernyő fényerejének növelésével, ha onnan olvasod). Ha továbbra sem sikerül, kérj új QR-kódot az ügyfélszolgálattól, vagy érdeklődj a manuális eSIM aktiválási lehetőségekről.

Ellenőrizd az APN beállításokat a készülékeden. Indítsd újra a készüléket. Győződj meg róla, hogy van térerő és az adatforgalom engedélyezve van a készüléken. Ha külföldön vagy, ellenőrizd a roaming beállításokat is.

Korlatlanmobilinternet.hu - Gyakori kérdések - Gyakori kérdések