Ugrás a tartalomra

Gyakori kérdések

Megrendelés

A mai modern világgal lépést tartva, mi egy innovatív, digitális cég vagyunk. A honlapunkat úgy készítettük el, hogy minden kérdésedre választ találj. Személyes ügyintézésre nincs lehetőség, a hatékonyságot szem előtt tartva, online működünk és futárszolgálattal dolgozunk. Ezt hosszú évek óta így csináljuk, és tökéletesen működik. Ha sem itt a tudnivalók között, sem az ügyfélkapuban nem találtál megoldást a kérdésedre vagy problémádra, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot a telefonos ügyfélszolgálatunkon. Kérjük, hogy ezeket a lépéseket ebben a sorrendben kövesd a minél gyorsabb kiszolgálás érdekében. Visszahívást a kapcsolat oldalon tudsz kérni.

Ez a lakóhely, illetve iroda elhelyezkedésétől függ, így egyedi árajánlatot fogunk készíteni Neked, néhány kérdés megválaszolása után. Áraink két tényezőtől függenek: pontosan milyen eszközzel tudod majd igénybe venni a szolgáltatásunkat (minél egyszerűbb a csomag, annál kedvezőbb lesz az ár), valamint milyen fizetési rendszerességet választasz (minél hosszabbat, annál kedvezőbb lesz az ár).

Kattints az oldalunkon a megrendelés gombra, és néhány rövid kérdéssel felmérjük, hogy pontosan mire van szükséged. Az ajánlatunk személyre szabott, melyet kiküldünk az e-mail címedre is.

Csak a honlapunkon keresztül, mivel szerződéskötéskor jópár adatot és dokumentum másolatot el kell kérnünk Tőled elektronikusan. Az adataid nálunk teljes mértékben biztonságban vannak, ezek kezelésére készítettük az adatkezelési tájékoztatónkat. A megrendelés után a szerződést és a díjbekérőt e-mailen küldjük ki, melyet kérjük átutalással vagy bankkártyával fizess ki. A befizetésed beérkezése után 3 munkanappal a futár átadja neked a csomagot.

Személyi igazolvány eleje a fotóval, lakcímkártya eleje a címmel. Ha cégként vagy egyéb szervezet nevében rendelsz, akkor ezeken felül aláírásminta, bejegyző végzés és készfizető kezességvállalási nyilatkozat, utóbbi letölthető a megrendelés oldalról. A fentieken kívül minden esetben az általános szerződési feltételek, valamint az adatkezelési hozzájárulás elfogadása is szükséges, melyeket automatikusan időbélyegzővel rögzítünk.

Megrendelést magyar okmányokkal és lakcímkártyával rendelkező magánszemélyektől, illetve Magyarországon bejegyzett cégektől fogadunk el, ahol a cégjegyzésre jogosult személy szintén magyar okmányokkal kell, hogy rendelkezzen.

Az előfizetőtől jogállásától függően magánszemélyek esetén 1 év, szervezetek esetén 2 év. A hűségnyilatkozat pontos lejárata az ügyfélkapuban megtekinthető, valamint a lejárat előtt értesítést küldünk.

Mondd fel azt, és rendelj tőlünk egy jobbat! Valószínű nem véletlenül böngészed most a honlapunkat. Ha nem járt még le a hűséged a másik szolgáltatónál, akkor is nyugodtan rendeld meg a korlátlan mobilinternet szolgáltatásunkat, mert ez jól működik és valóban korlátlan.

Várunk szeretettel! Amikor aktuális, adunk új ajánlatot, és 3 munkanapon belül kiszolgálunk.

Az ügyfélkapuban minden módosítást tudsz kezelni, illetve az új dokumentumokat is fel tudod tölteni. Ha az előfizető személye megváltozik, akkor új regisztrációt kell kezdeményezni és feltölteni a szükséges adatokat valamint dokumentumokat. Ezt szintén az ügyfélkapuban tudod elvégezni.

Nem. Ha elég havi 50 GB, akkor bármelyik szolgáltatónál kapsz ilyen csomagot. Ha ennél többre van szükséged, akkor gyere hozzánk, mert nálunk jobb áron tudod megvásárolni és ráadásul ezért korlátlan adatforgalmat is kapsz.

Nem. A mobilinternet eléréséhez saját SIM-kártyát biztosítunk.

Nem foglalkozunk mobil tévé szolgáltatással.

Korlatlanmobilinternet.hu - Gyakori kérdések - Gyakori kérdések