Ha a használat során bármilyen problémát tapasztalsz, az ügyfélkapuban jelentsd be a hibát a lehető legrészletesebben. Munkatársaink elemzik a hibabejelentést, és szükség esetén új eszközt küldenek futárral. A hibás eszközt a futárnak át kell adnod, így biztosítjuk a gyors és zökkenőmentes cserét. A hibaelhárítás során felmerülő futárköltségen kívül más költséget nem számítunk fel a jótállási időn belüli meghibásodáskor. Az eszköz cséréjét időpont egyeztetés után cégünk székhelyén is lebonyolíthatod személyesen, amennyiben igényled.
Minden termékünket és szolgáltatásunkat az átvételtől számított 14 napig kipróbálhatod, ha nem tetszik vagy bármi gond van vele, akkor jelezd ezt nekünk, hogy korrigálhassuk vagy cserélhessük. Amennyiben ez idő alatt nem tudunk megoldást találni és szolgáltatás nyújtani, akkor küldd vissza az egész csomagot futárral nekünk és visszatérítjük az összes pénzed, így nem kell semmit kockáztatnod. Ez cégekre is érvényes!
Minden termékünkre és szolgáltatásunkra az átvételtől számított 14 nap kipróbálási lehetőséget adunk, cégeknek is. Ha bármi nem felel meg az elvárásodnak, kérjük jelezd nekünk, hogy kicserélhessük vagy kibővíthessük azt.
Ha nem tetszik a szolgáltatás vagy nem tudunk megoldást adni a problémádra, akkor küldd vissza nekünk a teljes csomagot, és visszaadjuk a teljes befizetésed. Gondoskodj róla, hogy az átvételtől számított 14 napon belül hiánytalanul és sérülésmentesen visszaérkezzen hozzánk a csomag! Ehhez egy megbízható és kiszámítható futárszolgálatot ajánlunk. Kérjük úgy rendeld meg a futárt, hogy értesítsen minket a visszáru pontos érkezési idejéről! Postával semmiképp se adj fel csomagot részünkre! Kérésed esetén önköltségi áron mi is tudunk futárt küldeni. Ha nem érkezik vissza az átvételtől számított 14 napon belül a csomag hozzánk, akkor azt nem tudjuk elállásként értelmezni, csak felmondásként, és eszerint fogunk eljárni.
Rendelj kockázatmentesen! Minden magánszemély és céges előfizetőnknek a csomag átvételétől számított 14 napos garanciát adunk, mind a termékeinkre, mind a szolgáltatásainkra.
Amikor a hűségnyilatkozat lejárt, akkor minden hónap 15-ig jogkövetkezmények nélkül felmondhatod a szolgáltatást. Ha hűségnyilatkozat közben mondod fel, akkor a korábban adott kedvezményeket egyösszegben kiszámlázzuk kötbér fizetése mellett.
Ezt az ügyfélkapuban kell kezdeményezned. Ekkor e-mailen küldünk egy részletes tájékoztatót, hogy mit kell tenni pontosan. Röviden: hiánytalanul és sérülésmentesen küldd vissza részünkre az összes eszközt minden tartozékával együtt az eredeti dobozában. Ne felejtsd el a SIM-kártyát és az összes keretét is visszaküldeni futárszolgálattal! A visszaküldési határidő minden hónap 15-e. A szerződés az eszközök cégünkhöz történő visszaérkezésétől számított 8. napon szűnik meg.
Mivel a szolgáltatásunkat az általunk biztosított eszközökkel tudod igénybe venni, így a szolgáltatás ideje alatt teljeskörű jótállást adunk. Meghibásodás vagy bővítési igény esetén azonnal - számla ellenében - futárral küldjük a készülékeket, ha nem tudsz vagy nem kívánsz eljönni érte.
A jótállás a rendeltetésszerű használat során bekövetkező, gyártási vagy anyaghibából eredő meghibásodásokra vonatkozik. Ez magában foglalja az eszközök normál működése során fellépő műszaki problémákat, mint például a modem, router vagy antenna meghibásodását. A jótállás a szerződés teljes időtartama alatt érvényes, ameddig a szolgáltatást igénybe veszed tőlünk. A jótállás azokra az eszközökre vonatkozik, amelyeket tőlünk használatra kaptál. Amennyiben az eszközt megvásároltad, akkor a hagyományos 12 hónapos jótállás érvényes.
A jótállás kiterjed minden gyártási és anyaghibára, valamint a rendeltetésszerű használat során bekövetkező meghibásodásra. Viszont nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból (pl. fizikai sérülés, rongálás), természeti katasztrófákból (villámcsapás, árvíz), túlfeszültségből, vagy harmadik fél által végzett beavatkozásból eredő károkra. A nem garanciális hibák esetén a javítás vagy csere költségeit ki kell fizetned, amit a következő számlán feltüntetünk.
A jótállási csere folyamata egyszerű és gyors. Az ügyfélkapuban jelezd a problémát, pontosan megjelölve, melyik eszközzel van gond és milyen hibát tapasztalsz. Munkatársaink feldolgozzák a bejelentést, és ha valóban garanciális esetről van szó, előkészítik a cserét. A cserekészüléket 2 munkanapon belül futárral küldjük, aki egyúttal elhozza a hibás eszközt. A futár csak akkor adja át az új eszközt, ha a hibásat átvette, így kérjük, készítsd elő azt a hibás eszközt az eredeti vagy más alkalmas csomagolásban. A cserét a székhelyünkön is lebonyolíthatod ingyenesen, amennyiben ezt igényled.
Ha a 14 napos próbaidőszakon belül vagy, és úgy döntesz, hogy nem szeretnéd tovább használni a szolgáltatást, az ügyfélkapuban kell kezdeményezned a visszaküldést. Miután ezt megtetted, e-mailben részletes tájékoztatót küldünk a visszaküldés lépéseiről. Gondoskodj róla, hogy minden eszközt és tartozékot (például kábeleket, tápegységeket, antennákat, SIM-kártyát annak kereteivel együtt) az eredeti csomagolásban, sérülésmentesen küldd vissza. A visszaküldéshez megbízható futárszolgálatot válassz. Ha kéred, önköltségi áron mi is tudunk küldeni futárt, aki előre egyeztetett időpontban átveszi a csomagot.
Az eszközöket olyan állapotban kell visszaküldened, amilyenben átvetted őket - sérülésmentesen, működőképesen, az összes tartozékkal együtt. Fontos, hogy az eredeti dobozban, megfelelően becsomagolva add fel őket, hogy a szállítás során ne sérüljenek. Kisebb használati nyomok (pl. apró karcolások) természetesen elfogadhatóak, de a készüléknek működőképesnek kell lennie. Ha jelentős sérülést vagy működési problémát észlelünk, amelyet nem a szállítás okozott, a készülék értékét vagy a javítás költségét felszámíthatjuk. Ezért javasoljuk, hogy gondosan csomagold be az eszközöket a visszaküldés előtt.
A visszatérítés folyamata az eszközök hiánytalan és sérülésmentes visszaérkezését követően indul el. Miután a visszaküldött csomagot átvettük és az eszközöket ellenőriztük, a visszatérítést 14 naptári napon belül teljesítjük az általad megadott bankszámlára. A visszatérítés tartalmazza a szerződéskötési díjat, az előre kifizetett időszaki díjat és a kauciót is. Az egyetlen tétel, amit nem térítünk vissza, az a futárszolgálat költsége. A pontos visszatérítés összegéről és a várható beérkezés időpontjáról e-mailben tájékoztatunk.
Igen, mindenképpen jelezd előre a visszaküldési szándékodat az ügyfélkapuban. Ez azért fontos, mert csak így tudjuk megindítani a visszavételi és pénzvisszafizetési folyamatot. Az ügyfélkapu megfelelő menüpontjában ki kell töltened egy egyszerű űrlapot, ahol meg kell adnod a visszaküldés okát is. Ez segít nekünk a szolgáltatásunk továbbfejlesztésében. A bejelentés után e-mailben részletes tájékoztatót küldünk a visszaküldés lépéseiről. Ne felejtsd el, hogy a visszaküldést a csomag átvételétől számított 14 napon belül kell kezdeményezned és az eszközöknek ezen időszakon belül vissza kell érkezniük hozzánk.
A visszaküldés költsége a 14 napos próbaidőszakon belüli elállás esetén is téged terhel. A futárszolgálat kiválasztásánál érdemes olyan megbízható céget választani, amely garantálja a csomag biztonságos szállítását és nyomon követhetőséget biztosít. Ha szeretnéd, mi is tudunk futárt küldeni a csomagért önköltségi áron, amit a következő számlán feltüntetünk, vagy a visszatérítendő összegből levonunk. Ha a visszaküldés a 14 napos próbaidőszakon túl, de a hűségidő lejárta előtt történik, akkor szintén téged terhel a visszaküldés költsége, valamint ebben az esetben a korábbi kedvezmények visszavonásra kerülnek és kötbért számítunk fel.