A megrendelésed után küldünk egy díjbekérőt e-mailen, mely a következő tételeket fogja tartalmazni: szerződéskötési díj, első törthavi díj, első időszaki díj (negyedéves, féléves vagy éves fizetési rendszeresség választása esetén), egyhavi díjnak megfelelő szolgáltatás- valamint eszközkaució. A kaució a szerződés végén visszaigényelhető.
A díjbekérőt vagy számlát e-mailen küldjük, kérjük átutalással fizesd ki a saját bankodból, vagy kattints az e-mailben vagy a megrendelés oldalon található bankkártyás fizetési linkre. Átutalásos fizetésnél a bankszámlaszám alapján azonosítjuk és könyveljük a tételeket, de ne felejts el hivatkozni a díjbekérő, számla- vagy az ügyfélszámodra. Bankkártyás fizetés esetén pedig tranzakció szám alapján azonosítunk.
Megrendelés és fizetés után elvégezzük az adatellenőrzést az általad feltöltött iratmásolatok és adatok alapján. Amennyiben az iratok és a befizetés összege helyesek, akkor megrendelésed továbbításra kerül a logisztikára, ahol előkészítjük a megrendelt csomagot kiszállításra.
Az összekészítés után kollégáink átadják a csomagot a futárszolgálatunknak, akik házhoz szállítják azt Neked. A teljes folyamat 3 munkanapig tart.
A kezdeti befizetést a megrendelés leadásakor kell teljesítened átutalással vagy bankkártyával, így a futárnak már semmit nem kell fizetned átvételkor.
Minden hónap elsején számlázunk, illetve ha nem havi fizetési rendszerességet választottál, akkor minden időszak elején, a szerződéskötés hónapjához viszonyítva. Például, ha februárban kötöttél szerződést féléves fizetési rendszerességgel, akkor legközelebb augusztusban, majd minden év februárjában és augusztusában fogunk számlázni. Kivételt képeznek az eseti tételek, amit akár minden hónap elsején vagy hóközben is számlázhatunk.
Elektronikusan, arra az e-mail címre, amit szerződéskötéskor megadtál. Ennek az e-mail címnek a fenntartása a Te feladatod. Előfordulhat, hogy a spamszűrőbe érkezik a számla, ezért kérjük figyeld azt is! Ha bármilyen kapcsolattartási adatod megváltozik, kérjük haladéktalanul módosítsd azt az ügyfélkapuban.
Kérjük lépj be az ügyfélkapuba, ahol egy kattintással újra kiküldhető a számla. Az általad választott fizetési rendszerességnek megfelelően várd mindig a számlát, és ha nem érkezik meg e-mailen, akkor töltsd le az ügyfélkapuból. A számla elektronikus kiküldése - annak kiállításakor - minden esetben automatikusan megtörténik arra a címre, amit korábban megadtál.
Átutalással vagy bankkártyával. Nyomtatott számlát és sárga csekket nem tudunk küldeni, és beszedési megbízást sem végzünk. Ha digitális devizával vagy alternatív elektronikus pénzügyi szolgáltatón keresztül szeretnél fizetni, egyeztess munkatársainkkal.
A beérkezési határidő mindig a számla kiállításától számított nyolc nap, így jellemzően kilencedike. Az eseti számlák ettől eltérhetnek. Figyelem, a befizetés és a beérkezés között fizetési módtól függően akár 3 munkanap is eltelhet, ezt mindig vedd számításba! Csak akkor tudjuk bekönyvelni a befizetésed, amikor az beazonosítható módon a bankunk üzleti termináljába beérkezett. A bankkártyás fizetés jelenleg 3 munkanapig, míg a külföldi átutalás legalább 1 munkanapig tart. A belföldi átutalás azonnal feldolgozásra kerül.
A szolgáltatási díjunk alapból tartalmaz egy elektronikus számlafizetési kedvezményt, melynek feltétele a számla ellenértékének határidőre történő beérkezése. Ha késve fizetsz, akkor ezt automatikusan visszavonjuk (kiszámlázzuk) és késedelmi kamatot valamint a fizetési felszólítás díját is felszámítjuk a következő számlában.
Mert nem fizetted ki a számlát, és annak határideje már nagyon régen lejárt. Akkor tudjuk visszakapcsolni a szolgáltatást, ha minden nyitott számládat teljes összegében kiegyenlítetted és az beazonosítható módon beérkezett hozzánk. A lekapcsolás és a visszakapcsolás automatikusan történik, díjköteles és igen költséges, emiatt kérjük a számlák pontos kifizetésére mindig fokozottan figyelj!
Cégünknél a környezettudatosság és a költséghatékonyság kiemelt fontosságú, ezért számlát csak elektronikusan tudunk küldeni a regisztrációkor megadott címre. Lehetőséged van az összes számlád elektronikus újraküldésére az ügyfélkapuból.
Nem, és kérjük, hogy rózsaszín csekken is csak akkor fizess be nekünk, ha ez elkerülhetetlen. Amennyiben mégis így fizetsz, akkor a befizetést igazoló dokumentumot töltsd fel az ügyfélkapuba. Ez esetben számolj legálább 3 munkanapos feldolgozási időre és eljárási díj felszámítására.
Természetesen, amit az ügyfélapuban tudsz kérelmezni a következő számla kiállítása előtt legfeljebb 30 nappal. Két szabály van mindössze: mindig a szerződéskötés hónapja a forduló, illetve az előre befizetett kedvezményes díjat nem tudjuk visszautalni.
Igen. Ha van érvényes hűségnyilatkozatod, akkor kedvezményes árat biztosítunk, ha már lejárt, és nem hosszabbítod meg, akkor az inflációval korrigáljuk a csomagárat. Ne felejts el hosszabbítani legkésőbb a forduló napjáig, melyről előzetesen értesítést küldünk, így mindig a legjobb árat fogod kapni!
A hűségidő az előfizető jogállásától függően változik, a fizetési rendszerességet pedig Te választod ki havi, negyedéves, féléves vagy éves rendszerességek közül. Fizetési kedvezmény csak érvényes hűségnyilatkozat esetén tudunk adni.
Igen, beszállítóink árképzése, a devizaárfolyamok és az inflációs adatok függvényében bármikor módosulhat az ár. Az erre vonatkozó felmondást az általános szerződési feltételeinkben szereplő szabályok szerint kezeljük. Figyelem! Az infláció arányos árkorrekció nem számít árváltoztatásnak, és erre minden év március hónapjában számítani lehet. Amennyiben nem havi fizetési rendszerességet választottál, úgy az előre megfizetett, de fel nem használt időszakra, kiegészítő számlát állítunk ki.
Számlázásunk döntő többsége automatikus, így nagyon ritka a hibás tételünk. Ha mégis ilyet találsz, kérjük jelezd az ügyfélkapuban és kivizsgáljuk.