korlatlanmobilinternet.hu logo
Korlatlanmobilinternet.hu - Tudnivalók

Rólunk

Az előfizetőink boldogsága éltet minket!

Miért dolgozunk?

A korlatlanmobilinternet.hu-t azért alapítottuk és működtetjük, mert fontosnak tartjuk, hogy számodra is elérhetővé váljanak olyan egyedi termékek és szolgáltatások, melyekkel egy sokkal tudatosabb internetes kultúrát tudunk létrehozni.

Érdeklődőink a megrendelésüket tudatos vásárlóként szeretnék leadni, így az ideális termékek és szolgáltatások kiválasztását a mi szakértelmünkre bízzák. Ezzel nemcsak az internethasználatuk magas színvonalát képesek biztosítani, de a költségeiket is optimális szinten tudják tartani.

Hogyan dolgozunk?

Ügyfeleink olyan újítók, akik el tudják engedni a hagyományos és sokszor már elavult megoldásokat, és nyitottak a modern lehetőségek irányába.

Az oldalunkon található tudástárunk részletes leírásaiból Te is pontosan tudsz tájékozódni anélkül, hogy a terület szakértőjévé kelljen válnod.

Mit adunk?

Munkatársainkkal 2002 óta azon dolgozunk, hogy segítsünk ügyfeleinknek kiválasztani azt a folyamatos, gyors internetszolgáltatást és az ezekhez kapcsoló termékeket, melyek a lakóhelyeden vagy az irodádban a legkedvezőbbek, legyen az egy nagyváros közepén vagy egy eldugott kis faluban.

Ha Te is hosszútávú és stabil mobilinternet megoldást keresel, akkor néhány kérdés után testreszabott ajánlatot adunk, melyet megrendelés után, raktárról, pár munkanapon belül, kipróbálási lehetőséggel együtt házhoz szállítunk.

Filozófiánk

A hatékonyság, az automatizáció és a szakértelem cégünk elsődleges hitvallása, így a következő irányelveket követjük:

Célunk, hogy az előfizetőink problémáira ésszerű megoldást adjunk. Ehhez távközlésben és informatikában jártas szakértő mérnökcsapatunk áll rendelkezésre technikai konzultációs támogatással.

Előfizetőink számára a kiszolgálási idő nagyon fontos, ezért a folyamatainkat és a belső rendszereinket a lehető legjobban automatizáljuk, feladatainkat rövid határidővel zárjuk.

Kiemelt fontosságúnak tartjuk, hogy csökkentsük az ökológia lábnyomunkat, ezért üzletvitelünk során papírmentes megoldásokat alkalmazunk, valamint a termékcsomagolások során újrahasznosítható és lebomló anyagokat használunk.

A szolgáltatásunk során csakis prémium eszközök használunk, melyek piaci ára kiemelkedően magas. Azonban nem kívánjuk azt előfizetőinktől, hogy ezeket ők finanszírozzák, ezért a szolgáltatás időtartamára kölcsönadjuk azokat.

A szolgáltatásunk továbbajánlását kedvezményekkel díjazzuk.

Átlátható üzletmenetet folytatunk, a szolgáltatással kapcsolatos szerződésünk és minden egyéb dokumentum megtalálható a honlapunkon.

A levelezésre galambpostát használunk. Dehogyis, ez csak vicc! Viszont meggyőződésünk, hogy feltehetőleg sokkal hatékonyabban működne ez a megoldás, mintha hagyományos postával küldenénk a leveleinket, mert úgy azok legalább célba érnének.

Ha egyetértesz velünk, rendelj tőlünk mobilinternet szolgáltatást!

Hogyan kezelitek a személyes adatokat?

A személyes adatok védelme cégünknél kiemelt fontosságú. Minden hozzánk került adatot fokozott biztonsággal kezelünk és azt harmadik fél részére nem adjuk ki. A szerződés során a jogszabályoknak megfelelően adatkezelési hozzájárulást kérünk.

Hogyan érlek el titeket?

Kérjük, hogy az itt leírt sorrendet használd az ügyintézés során!

1. Olvasd át részletesen a honlapunkat, különösen ezt a tudnivalók oldalt, mert a kérdésedre és a problémádra a választ a legtöbb esetben itt megtalálod.
2. Személyes ügyintézéshez használd az ügyfélkaput, ahol bármilyen módosítást vagy bejelentést kezdeményezhetsz.
3. Ha sem a honlapon, sem itt a tudnivalók között nem találsz megoldást, csak abban az esetben kérj visszahívást!

A székhelyünkön nincs személyes ügyfélszolgálat és raktár sem!

Céginformációk

Cégnév: Extranet Internet Kft.
Rövidített cégnév: Extranet Kft.
Székhely: 1163 Budapest, Kőszál u. 14.
Adószám: 13497453-2-42
EU VAT: HU13497453
Cégjegyzékszám: 01-09-738331
Bankszámlaszám: 10700330-26346003-51100005

Amire büszkék vagyunk

badge
Nagykorúak lettünk, 18 éve a távközlési piacon
badge
Tartozással nem rendelkező megbízható adózó
badge
Automatizált távközlési CRM rendszer fejlesztő

Műszaki kérdések

Hogyan működik a korlátlan mobilinternet szolgáltatás?

A lakóhelyedtől függően összeállítunk egy teljes csomagot, melyet futárral elküldünk. Az eszközöket kulcsrakészen adjuk oda, csak el kell helyezni, bekapcsolni és működik. Ha kültéri eszközöket is küldünk, akkor azt fel kell szerelni a tetőre. Eszközeinkhez általában vezetékesen és vezeték nélkül is tudsz csatlakozni.

Kérjük minden esetben olvasd el az eszközökhöz mellékelt használati útmutatót is!

Milyen engedélyek kellenek a szolgáltatás igénybevételéhez?

A szolgáltatásunk általában beltéri eszközökkel egyszerűen használhatod, amihez nem kell kábeleket rögzíteni és falakat megfúrni, így nem szükséges engedély a lakás tulajdonosától és a műemlékvédelmi hivataltól sem.

Ha nálad csak a kültéri lefedettség megfelelő, akkor olyan eszközt fogunk adni, amit a tetőre kell szerelned és onnan bekábelezni a lakásodba. Az ezzel kapcsolatos engedélyeztetést neked kell intézned az épület tulajdonosával vagy a közös képviselővel.

Vidéken lakom, ott is működik a szolgáltatás?

Ha olyan településen laksz, ahol 15 ezernél nagyobb a népesség (ezt irányítószám alapján megmondjuk), akkor elérhető a turbó mobilinternet szolgáltatásunk, és ennek megfelelően fogjuk az eszközöket számodra ajánlani.

Amennyiben kisebb településen laksz, akkor a normál csomaghoz tartozó eszközök a megfelelőek számodra. A szolgáltatásunk országos lefedettségű.

A település szélén lakom, működik ott is?

Ha a település közepén laksz, akkor várhatóan jó lesz a beltéri lefedettség, tehát elég lesz egy beltéri mobil router. Ha viszont a település szélén laksz, akkor valószínűleg már csak a kültéri lefedettség lesz megfelelő, így a beltéri router mellé ajánlani fogunk egy kültéri antennát is.

Amennyiben külterületen laksz, akkor ott várhatóan gyenge lesz még a kültéri lefedettség is, így kültéri routert, illetve antennát is fogunk ajánlani.

Nincs számítógép kábelezés a lakásomban. Ez kizáró ok?

Ha nincs a lakáson belüli számítógép hálózat kiépítve és arra szükséged van, akkor olyan elosztót és egyben wifi routert fogunk javasolni, amely elektromos hálózaton keresztül továbbítja a szükséges jelet, hogy a lakás minden pontján elérhető legyen az internet.

Nincs még otthon wi-fi routerem. Ez gondot okozhat?

Ha a lakáson belüli számítógép hálózat kábelezés rendelkezésre áll, de a wi-fi hálózat lefedettsége nem megfelelő mindenhol, akkor normál wi-fi routereket fogunk tanácsolni a teljes élmény eléréséhez.

Mi az a modem?

Az általunk biztosított mobilinternet végponti berendezést hívjuk modemnek, megkülönböztetve a hagyományos wi-fi routertől. Modemjeink döntő többsége routerként és wi-fi adóként is működik.

Mi az a router?

Router alatt általában az általad használt wi-fi adót értjük, annak érdekében, hogy meg tudjuk különböztetni az általunk biztosított mobilnet modemtől. Mivel a modemjeink sokszor wi-fi adók is egyben, ezért lehet, hogy nem szüksége külön wi-fi eszközt igénybe venned a szolgáltatáshoz.

Tényleg korlátlan a mobilinternet?

Igen. Nincs kisbetű, nincs zárójel, nincs csillag. Használd nyugodtan a megszokott letöltő programjaidat, streaming videószolgáltatódat vagy internetes telefonodat.

Külföldön is korlátlanul használhatom?

Nem, a mobilinternet szolgáltatás csak Magyarország területén korlátlan. Az EU díjzónában 18 GB adatforgalom tartozik az árba, ezt meghaladóan MB-onként számlázunk. Az EU díjzónán kívüli használatért rögtön MB-onként számlázunk. Ha ez az extra díjtétel eléri az 50 EUR összeget egy hónapon belül, akkor a szolgáltatást a hónap végéig automatikusan kikapcsoljuk, tehát nemcsak lassítjuk.

Kinek a szolgáltatását adjátok?

Jelenleg a kék színűét, a pirossal és a magentával tárgyalásban vagyunk. Ha már tudunk ilyen kártyákat is adni, akkor jelezni fogjuk. Ha szeretnél erről értesülni, jelezd nekünk!

Saját modembe beletehető a kártya?

Igen, amennyiben az szolgáltató független vagy a kék színű szolgáltatóé. Ezt azonban csak a haladóknak ajánljuk a modem beállítása miatt. Sok probléma merül fel az ügyfelek által beszerzett, különböző márkájú eszközökkel, mivel nagy részük szolgáltatói minőségre alkalmatlan.

Az eszközök folyamatos fejlesztésére és minőségi vizsgálatára fokozott figyelmet fordítunk, ezért nagyon sokat tesztelünk, hogy mindig a legjobb minőséget tudjuk kínálni számodra. A saját eszközeid beállításában nem tudunk segítséget nyújtani.

Külterületen is működnek az eszközök?

Igen, országos lefedettséggel dolgozunk, és azért tartunk egyedi fejlesztésű kültéri eszközöket, hogy minden ügyfelünket ki tudjuk szolgálni.

Használhatom nyaralóban csak nyáron?

Ha csak simkártyát kérsz, akkor is legalább 12 hónap a hűségnyilatkozat. Vannak olyan ügyfeleink, akik az otthonra rendelt mobilinternet modemet viszik magukkal a nyaralóba.

Milyen sebesség várható?

A tapasztalatunk az, hogy az országos lefedettség jó, és ehhez jó sebesség is várható. A lefedettséggel és a várható sebességgel kapcsolatban nézd meg ezt a lefedettségi oldalt, ahol cím szerint tudsz keresni.

A legutóbbi statisztikai adatok szerint a mobilinternet várható sebessége Magyarországon letöltési irányban 30 Mbit/s, feltöltési irányban 3 Mbit/s körül alakul. Ez egy erősen tájékoztató jellegű adat, amely helyszín, lefedettség és cella terheltség függvénye, de kiindulásnak jó.
Ha Te egy nagyvárosban, a bázisállomástól 50 méterre laksz, ahol a beltéri lefedettség is kiváló és akár 100-200 Mbit/s sebességgel is le tudsz tölteni a nem terhelt órákban, de az is lehet, hogy dimbes-dombos külterületen élsz, ahol még kültéri antennával sem tudunk 10 Mbit/s-nál többet adni.

Az ideális vételhez az antenna beállítása szükséges, melynek irányával és távolságával kapcsolatban pedig ezen a bázisállomás térképen találsz segítséget. Azért adunk 14 nap kipróbálási lehetőséget, hogy erről Te is meg tudj bizonyosodni. Ha nem úgy megy, ahogy szeretnéd, akkor jelezz nekünk az ügyfélkapuban és segítünk!

Az asztali router hordozható?

Tulajdonképpen igen, hiszen ez egy wi-fi router méretű eszköz, de konnektor szükséges a működéséhez. A tápegysége 12V 1A, így akár egy akkumulátorról is üzemeltethető, ha nem elérhető vezetékes tápellátás.

Hogyan lehet rácsatlakozni a modemre?

Jellemzően UTP (ethernet) kábellel és wi-fi-n keresztül, melyhez a hálózat név és jelszó az eszközön található egy matricán. Hordozható eszközöknél nincs UTP (ethernet) csatlakozás, csak USB, ami egyben a töltést is végzi, illetve bizonyos kültéri eszközöknél csak vezetékes csatlakozás található. Mindegyik csomagunkhoz kiegészítő wi-fi router kérhető.

Hogyan tudok mobilinterneten tévét nézni?

A szolgáltatás mellé háromféle tévé csomag rendelhető, melyből a legkisebb ingyenes, így azt alapból bekapcsoljuk. Mivel a tévészolgáltatás mobilinterneten keresztül müködik, így szoftverek szükségesek a használatához.

Az átadott simkártyán megtalálható a felhasználó név és jelszó, mely a tévé szolgáltatáshoz szükséges. Ha telefonon vagy tableten szeretnéd használni, akkor az alkalmazásboltól le tudod tölteni a tv applikációt. A telepítés után mindössze csak be kell írni a felhasználó nevet, illetve a jelszót.

Ha számítógépen vagy laptopon szeretnéd használni a mobil tévészolgáltatást, akkor az adott szolgáltató honlapján tudod ezt megtenni, szintén a felhasználó név és jelszó segítségével.

Ha tévén szeretnéd nézni, akkor kérj tőlünk egy tévé okosító kiegészítőt, és így a telefonra telepített alkalmazásból közvetlenül a tévére tudod továbbítani az adást.

Hogyan kell felszerelni a kültéri antennát?

A ház legmagasabb pontjára, lehetőleg a tetőgerinc fölé, hogy a legjobb legyen a vétel. Az irányított antennákat be is kell állítani a szolgáltató legközelebbi bázisállomásának irányába.

Tudtok szerelőt küldeni az eszközök telepítéséhez?

Sem megrendeléskor, sem eszköz meghibásodáskor, sem bővítéskor nem tudunk szerelőt biztosítani, minden esetben futárral küldjük a szükséges eszközöket.

A készülékek mellé saját készítésű, magyar nyelvű beüzemelési és használati útmutatót mellékelünk.

Hogyan kell beletenni a simkártyát a modembe?

Minden készülékhez saját készítésű, magyar nyelvű használati útmutatót adunk. Ennek alapján a simkártya keretből ki kell pattintani a megfelelő méretű kártyát, és azt a készülék simkártya csatlakozójába, a rajznak megfelelő irányba betenni.

Hogyan kell hibát bejelenteni?

Az ügyfélkapuban, az erre létrehozott menüpontban. Kérünk egy fotót a router elejéről, illetve kérünk egy részletes leírást a hibáról. Szükség esetén a teljes csomagot futárral cseréljük.

Mennyi ideig tart a hibajavítás?

A futár általában 1-2 munkanap alatt ér a címre, a hibabejelentésekkel kapcsolatos csomagszállításokat prioritással kezeljük.

A szomszédomnál is elérhető a wi-fi hálózatom. Használhatja ő is az én szolgáltatásomat?

Semmiképpen sem! A Te végpontodért Te vagy a felelős. Gondolj bele, mi történik, ha a szomszédod törvénysértő tevékenységet végez az interneten?! Inkább segíts a szomszédodnak mobilinternetet rendelni, és mi egy egyszeri kedvezménnyel jutalmazunk.

Leégett a házam vagy ellopták az eszközöket. Mi tegyek?

A szolgáltatáshoz szükséges eszközöket mi biztosítjuk, de Neked kell vigyázni rájuk, hiszen anyagi felelősséggel tartozol értük. Ennek érdekében, javasoljuk vagyonbiztosítás meglétét, mivel ezek az eszközök igen drágák. Ha olyan hibája van egy eszköznek, ami nem garanciális, akkor természetesen tudunk adni másikat, de a hibás eszköz díjköteles.

A laptopomon működik a szolgáltatás, de a telefonomon nem. Mit tegyek?

Javasoljuk, hogy hívj egy számítógépes szakembert vagy vidd el szervizbe a nem működő készülékeket, mert nem az internet szolgáltatással van a baj. Számítógépes eszközök, mobiltelefonok és tabletek javításában nem tudunk segítséget nyújtani.

Mi a különbség a 4G és a 4G+ között?

Ha 15 ezernél nagyobb lakosú településen élsz (ezt az irányítószámod alapján rendeléskor megmondjuk), akkor nálad is elérhető a 4G+, más néven LTE-A vagy CAT6 szolgáltatás, és ennek megfelelő modemet fogunk ajánlani neked. Ha ennél kisebb a település, akkor 4G, más néven LTE vagy CAT4 szolgáltatás várható.

A 4G+ területen a maximális le- és feltöltési sebességed 300/50 Mbit/s lesz, a válaszidő pedig 20 ms körül lesz.
A 4G területen 150/50 Mbit/s a maximális sebesség, a válaszidő pedig kb. 30 ms.

A garantált sebesség a teljes szolgáltatási területen nulla. A várható sebesség a lefedettség és a cellaterheltség függvényében a maximális és a garantált sebesség között lesz.

Vásárolhatok nálatok 5G mobilinternet szolgáltatást?

Az 5G szolgáltatás még erősen kísérleti jelleggel működik az országban, a tényleges kereskedelmi mobilinternet szolgáltatás megkezdése 2021-ben várható. Amennyiben szeretnél értesülni ennek indulásáról, jelezd nekünk!

Rendelhetek tévé szolgáltatást is a mobilinternet mellé?

Természetesen a korlátlan mobilinternet szolgáltatásá mellé tévé szolgáltatást is rendelhetsz. A kábeles vagy parabolás megoldások már elavultak, helyette használd a korszerű mobil tévé megoldásunkat! A tőlünk rendelt csomagot nézheted kényelmesen otthoni tévén, bármilyen okoseszközön (telefon, tablet), laptopon vagy számítógépen, az élmény ugyanaz lesz. Mindez kötöttségektől mentesen, hűségidő nélkül.
Akár 71 csatorna + HBO, bárhol, bármikor. Kattints a lenti csomagnevekre és nézd meg a részletes csatornakínálatot.

Hogyan tudom beüzemelni a mobil tévé szolgáltatást?

A tévé szolgáltatáshoz nem szükséges parabola antenna és kábelek, mert az közvetlenül a mobilinterneten keresztül érhető el.

Hozzáférési adatok (felhasználó név és jelszó): a megrendeléskor küldött simkártyára hátoldalán találhatók. Használati útmutató az egyes készülékekhez:
1. Okostévé (ha telepíthető rá tévé applikáció):
Töltsd le a MyTV applikációt a TV alkalmazásboltból.
2. Félokos vagy hagyományos tévé (ha nem telepíthető rá tévé applikáció):
Kérj tőlünk tévé okosító opciót megrendeléskor, majd használd azt média lejátszóként.
3. Okostelefon és tablet:
Töltsd le a mobil operációs rendszerednek megfelelő alkalmazásboltból a tévé applikációt; Apple iPhone és iPad, Android telefon és tablet.
4. Médialejátszó:
Töltsd le a mobil operációs rendszerednek megfelelő alkalmazásboltból a tévé applikációt; Apple TV és Android TV.
5. Számítógép és laptop:
Nézd közvetlenül a böngészőben.

Megrendelés és vásárlás

Tudok személyesen rendelni?

A mai modern világgal lépést tartva, mi egy innovatív, digitális cég vagyunk. A weblapunkat úgy készítettük el, hogy minden kérdésedre választ találj. Ha bármi egyéb kérdésed van, az ügyfélkapuban üzenhetsz nekünk, ahol minden észrevételt kiemelten és gyorsan kezelünk. Személyes ügyintézésre nincs lehetőség, a hatékonyságot szem előtt tartva kizárólag virtuálisan működünk és futárszolgálattal dolgozunk.
Ezt hosszú évek óta így csináljuk, és tökéletesen működik. Ha sem itt a tudnivalók között, sem az ügyfélkapuban nem találtál megoldást a kérdésedre vagy problémádra, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot a telefonos ügyfélszolgálatunkon. Kérjük, hogy ezeket a lépéseket ebben a sorrendben kövesd a minél gyorsabb kiszolgálás érdekében. Visszahívást ezen az oldalon tudsz kérni.

Mennyibe kerül?

Ez a lakóhely, illetve iroda elhelyezkedésétől függ, így egyedi árajánlatot fogunk készíteni Neked, néhány kérdés megválaszolása után.
Áraink két tényezőtől függenek: pontosan milyen eszközzel tudod majd igénybe venni a szolgáltatásunkat (minél egyszerűbb a csomag, annál kedvezőbb lesz az ár), valamint milyen fizetési rendszerességet választasz (minél hosszabbat, annál kedvezőbb lesz az ár).

Hol találhatók az árak?

Kattints az oldalunkon bárhol az érdekel gombra, és néhány rövid kérdéssel felmérjük, hogy pontosan mire van szükséged. Az ajánlatunk személyre szabott, de a teljes árlistát kiküldjük az e-mail címedre is.

Hogyan tudok rendelni?

Csak a honlapunkon keresztül, mivel szerződéskötéskor jópár adatot és dokumentum másolatot el kell kérnünk Tőled elektronikusan. Az adataid nálunk teljes mértékben biztonságban vannak, ezek kezelésére készítettük az adatkezelési tájékoztatónkat. A megrendelés után a szerződést és a díjbekérőt e-mailen küldjük ki, melyet kérjük átutalással vagy bankkártyával fizess ki. A befizetésed beérkezése után 3 munkanappal a futár átadja neked a csomagot.

Milyen dokumentumok szükségesek a rendeléshez?

Személyi igazolvány eleje és hátulja, lakcímkártya eleje a címmel. Ha cégként vagy egyéb szervezet nevében rendelsz, akkor ezeken felül aláírásminta, bejegyző végzés és készfizető kezességvállalási nyilatkozat. A kötelező űrlapok a rendelés oldalról letölthetők. A fentieken kívül minden esetben adatkezelési hozzájárulás is szükséges, melynek elfogadását automatikusan időbélyegzővel rögzítünk.

Rendelhetek-e külföldi magánszemélyként vagy szervezet nevében?

Megrendelést magyar okmányokkal és lakcímkártyával rendelkező magánszemélyektől, illetve Magyarországon bejegyzett cégektől fogadunk el, ahol a cégjegyzésre jogosult személy szintén magyar okmányokkal kell, hogy rendelkezzen.

Meddig tart a hűségidő?

Ha csak simkártyát kérsz, akkor 12 hónap, ha 4G (normál) modemes csomagot, akkor 18 hónap, amennyiben 4G+ (turbó) modemes csomagot kérsz, akkor 24 hónap. A hűségnyilatkozat pontos lejárata az ügyfélkapuban megtekinthető, valamint a lejárat előtt értesítést küldünk.

Van összefüggés a hűségidő és a fizetési rendszeresség között?

Nincs. A hűségidő a választott készülékektől függően 12-24 hónap, a fizetési rendszerességet pedig Te választod ki havi, negyedéves, féléves vagy éves rendszerességek közül. Mivel az előre fizetett díjak kedvezményesek, így visszatérítésre nincs lehetőség.

Mit csináljak, ha jelenleg egy másik szolgáltatónál vagyok?

Mondd fel azt, és rendelj tőlünk egy jobbat! Valószínű nem véletlenül böngészed most a honlapunkat. Ha nem járt még le a hűséged a másik szolgáltatónál, akkor is nyugodtan rendeld meg a korlátlan mobilinternet szolgáltatásunkat, mert ez jól működik és valóban korlátlan.

Hogyan tudom az adataimat módosítani?

Az ügyfélkapuban minden módosítást tudsz kezelni, illetve az új dokumentumokat is fel tudod tölteni. Ha az előfizető személye megváltozik, akkor új regisztrációt kell kezdeményezni és feltölteni a szükséges adatokat valamint dokumentumokat. Ezt szintén az ügyfélkapuban tudod elvégezni.

Fizetés és szállítás

Pontosan mit és mikor kell fizetnem?

A megrendelésed után küldünk egy szerződést és egy díjbekérőt e-mailen. A díjbekérő a következő tételeket fogja tartalmazni: egyszeri díj, első tört havi díj, első időszaki díj (negyedéves, féléves vagy éves fizetési rendszeresség választása esetén), utolsó havi díj. Megrendelésed a díjbekérő befizetésével válik érvényessé.

Hogyan tudok fizetni?

A díjbekérőt vagy számlát e-mailen küldjük, kérjük átutalással fizesd ki a saját bankodból, vagy kattints az e-mailben található bankkártyás fizetési linkre. Átutalásos fizetésnél a bankszámlaszám alapján azonosítjuk és könyveljük a tételeket, így ne felejts el hivatkozni a díjbekérő számára vagy az ügyfélszámodra, bankkártyás fizetés esetén pedig tranzakció szám alapján azonosítunk.

Mi történik megrendelés után?

Megrendelés és fizetés után elvégezzük az adatellenőrzést az általad feltöltött iratmásolatok és adatok alapján. Amennyiben az iratok és a befizetés összege helyesek, akkor megrendelésed továbbításra kerül a logisztikára, ahol előkészítjük a megrendelt csomagot kiszállításra.

Milyen gyorsan szolgáltok ki?

Az összekészítés után kollégáink átadják a csomagot a futárszolgálatunknak, akik házhoz szállítják azt Neked. A teljes folyamat 3 munkanapig tart. A csomag kiszállítására megrendeléskor lehetőséged van gyorsított kézbesítést kérni térítés ellenében.

Mikor érkezik a számla?

Minden hónap elsején számlázunk, illetve ha nem havi fizetési rendszerességet választottál, akkor minden időszak elején, a szerződéskötés hónapjához viszonyítva. Például, ha februárban kötöttél szerződést féléves fizetési rendszerességgel, akkor legközelebb augusztusban, majd minden év februárjában és augusztusában fogunk számlázni. Kivételt képeznek az eseti tételek, amit akár minden hónap elsején vagy akár hóközben is számlázhatunk.

Hogyan érkezik a számla?

Elektronikusan, arra az e-mail címre, amit szerződéskötéskor megadtál. Ennek az e-mail címnek a fenntartása az Te feladatod. Előfordulhat, hogy a spamszűrőbe érkezik a számla, kérjük azt is figyeld! Ha bármilyen kapcsolattartási adatod megváltozik, kérjük haladéktalanul módosítsd azt az ügyfélkapuban.

Mit kell tennem, ha nem érkezik meg a számla?

Kérjük lépj be az ügyfélkapuba, ahol egy kattintással újra kiküldhető a számla. Az általad választott fizetési rendszerességnek megfelelően várd mindig a számlát, és ha nem érkezik meg e-mailen, akkor töltsd le az ügyfélkapuból. A számla kiküldése minden esetben automatikusan megtörténik arra a címre, amit korábban megadtál.

Hogyan tudom kifizetni a számlát?

Átutalással vagy bankkártyával. Nyomtatott számlát és sárga csekket nem tudunk küldeni, és beszedési megbízást sem végzünk.
Ha digitális devizával vagy alternatív elektronikus pénzügyi szolgáltatón keresztül szeretnél fizetni, jelezd előre munkatársainknak.

Mikor kell kifizetnem a számlát?

A beérkezési határidő mindig a számla kiállításától számított nyolc nap, így jellemzően kilencedike. Az eseti számlák ettől eltérhetnek. Figyelem, a befizetés és a beérkezés között fizetési módtól függően akár 3 munkanap is eltelhet, ezt mindig vedd számításba. Csak akkor tudjuk bekönyvelni a befizetésed, amikor az beazonosítható módon a bankunk üzleti termináljába beérkezett.
A bankkártyás fizetés jelenleg 3 munkanapig, az átutalás is legalább 1 munkanapig tart, mivel hétvégén nincs könyvelés a banki elszámoló rendszerben.

Mi történik, ha késve fizetem a számlát?

A szolgáltatási díjunk alapból tartalmaz egy elektronikus számlafizetési kedvezményt, melynek feltétele a számla ellenértékének határidőre történő beérkezése. Ha késve fizetsz, akkor ezt automatikusan visszavonjuk (kiszámlázzuk) és késedelmi kamatot is felszámítunk a következő számlában.

Miért kapcsolták le a szolgáltatásomat?

Mert nem fizetted ki a számlát, és annak határideje már nagyon régen letelt. Akkor tudjuk visszakapcsolni a szolgáltatást, ha minden nyitott számládat teljes összegében kiegyenlítetted és az beazonosítható módon beérkezett hozzánk. A lekapcsolás és a visszakapcsolás automatikusan történik, díjköteles és igen költséges, emiatt kérjük a számlák pontos kifizetésére mindig fokozottan figyelj!

Van lehetőségem papíralapú számlát postán kérni?

Cégünknél a környezettudatosság és a hatékonyság kiemelt fontosságú, ezért számlát csak elektronikusan tudunk küldeni a regisztrációkor megadott címre. Minden számlát elhelyezünk az ügyfélkapuba is, ahonnan bármikor letöltheted és kinyomtathatod.

Sárga csekkel tudok fizetni?

Nem, és kérjük, hogy rózsaszín csekken is csak akkor fizess be nekünk, ha ez elkerülhetetlen. Amennyiben mégis így fizetsz, akkor a befizetést igazoló dokumentumot töltsd fel az ügyfélkapuba. Ez esetben számolj 30 napos feldolgozási időre és különeljárási díjra.

Változtatható-e a fizetési gyakoriság?

Természetesen. Két szabály van mindössze: mindig a szerződéskötés hónapja a forduló, illetve az előre befizetett kedvezményes díjat nem tudjuk visszautalni.

Változik-e az ár, ha lejár a hűség?

Igen. Ha van érvényes hűségnyilatkozatod, akkor kedvezményes árat biztosítunk, ha már lejárt, és nem hosszabbítod meg, akkor az inflációval korrigáljuk a csomagárat. Ne felejts el hosszabbítani legkésőbb a forduló napjáig, melyről előzetesen értesítést küldünk, így mindig a legjobb árat fogod kapni!

Változhat az ár szerződés közben?

Igen, beszállítóink árképzése és a devizaárfolyamok függvényében bármikor módosulhat az ár. Amennyiben ez Téged hátrányosan érint, és az új árat nem tudod vagy nem kívánod elfogadni, azonnali hatállyal felmondhatod a szerződést.

Mit kell tennem, ha nem jó a számla?

Számlázásunk döntő többsége automatikus, így nagyon ritka a hibás tételünk. Ha ilyet találsz, kérjük jelezd az ügyfélkapuban és kivizsgáljuk.

Minőség és jótállás

Milyen minőségű eszközöket biztosítotok?

A beszállítóink által forgalmazott eszközöket részletes tesztelésnek vetjük alá, hogy csak azokat a termékeket adjuk előfizetőinknek, melyek a legmagasabb minőségi követelményeknek is megfelelnek. A raktárunkba csak beállított és letesztelt készülékek kerülhetnek be, így azok az átvétel után azonnal működőképesek.

Milyen környezetvédelmi szempontokat tartotok szem előtt?

Cégünknél kiemelt fontosságú a környezetvédelem, ezért a kiszolgálás teljes folyamata alatt törekszük arra, hogy környezetbarát anyagokkal dolgozzunk és szállítsunk. A csomagolás során újrahasznosítható papírdobozokat, valamint lebomló térkitöltő anyagokat használunk.

Milyen jótállási feltételeket alkalmaztok?

Mivel a szolgáltatásunkat az általunk biztosított eszközökkel tudod igénybe venni, így a szolgáltatás ideje alatt teljeskörű jótállást adunk. Meghibásodás vagy bővítési igény esetén azonnal, futárral küldjük a készülékeket.

Garancia és visszaküldés

Olyan helyen lakok, ahol nincs megfelelő térerő és emiatt nem működik a szolgáltatás. Mit kell tennem?

Minden termékünkre és szolgáltatásunkra az átvételtől számított 14 nap kipróbálási lehetőséget adunk, cégeknek is. Ha bármi nem felel meg az elvárásodnak, kérjük jelezd nekünk, hogy kicserélhessük vagy kibővíthessük azt.

Ha nem tetszik, visszaküldhetem?

Ha nem tetszik a szolgáltatás vagy nem tudunk megoldást adni a problémádra, akkor küldd vissza nekünk a teljes csomagot, és visszaadjuk a teljes befizetésed. Gondoskodj róla, hogy az átvételtől számított 14 napon belül hiánytalanul és sérülésmentesen visszaérkezzen hozzánk a csomag!

Ehhez egy megbízható és kiszámítható futárszolgálatot ajánlunk. Kérésed esetén önköltségi áron mi is tudunk küldeni futárt. Ha nem érkezik vissza az átvételtől számított 14 napon belül a csomag hozzánk, akkor azt nem tudjuk elállásként értelmezni, csak felmondásként, és eszerint fogunk eljárni.

Mit jelent a 14 napos pénzvisszafizetési és elégedettségi garancia?

Rendelj kockázatmentesen! Minden magánszemély és céges előfizetőnknek a csomag átvételétől számított 14 napos garanciát adunk, mind a termékeinkre, mind a szolgáltatásainkra.

Mikor lehet felmondani a szerződést?

Amikor a hűségnyilatkozat lejárt. Ha előtte mondod fel, akkor a hátralévő időszakot, mint kötbért, egy összegben kiszámlázzuk.

Hogyan kell a szerződést felmondani?

Ezt az ügyfélkapuban kell kezdeményezned. Ekkor e-mailen küldünk egy részletes tájékoztatót, hogy mit kell tenni pontosan. Röviden: hiánytalanul és sérülésmentesen küldd vissza részünkre az összes eszközt minden tartozékával együtt az eredeti dobozában. Ne felejtsd el a simkártyát és az összes keretét is visszaküldeni!
A szerződés az eszközök cégünkhöz történő visszaérkezésétől számított 8. napon szűnik meg.

cibbank