Rólunk
Miért dolgozunk?
A korlatlanmobilinternet.hu-t azért alapítottuk és működtetjük, mert fontosnak tartjuk, hogy számodra is elérhetővé váljanak olyan egyedi termékek és szolgáltatások, melyekkel egy sokkal tudatosabb internetes kultúrát tudunk létrehozni.
Érdeklődőink a megrendelésüket tudatos vásárlóként szeretnék leadni, így az ideális termékek és szolgáltatások kiválasztását a mi szakértelmünkre bízzák. Ezzel nemcsak az internethasználatuk magas színvonalát képesek biztosítani, de a költségeiket is optimális szinten tudják tartani.
Hogyan dolgozunk?
Ügyfeleink olyan újítók, akik el tudják engedni a hagyományos és sokszor már elavult megoldásokat, és nyitottak a modern lehetőségek irányába.
Az oldalunkon található tudástárunk részletes leírásaiból Te is pontosan tudsz tájékozódni anélkül, hogy a terület szakértőjévé kelljen válnod.
Mit adunk?
Munkatársainkkal 2002 óta azon dolgozunk, hogy segítsünk ügyfeleinknek kiválasztani azt a folyamatos, gyors internetszolgáltatást és az ezekhez kapcsoló termékeket, melyek a lakóhelyeden vagy az irodádban a legkedvezőbbek, legyen az egy nagyváros közepén vagy egy eldugott kis faluban.
Ha Te is hosszútávú és stabil mobilinternet megoldást keresel, akkor néhány kérdés után testreszabott ajánlatot adunk, melyet megrendelés után, raktárról, pár munkanapon belül, kipróbálási lehetőséggel együtt házhoz szállítunk.
Filozófiánk
A hatékonyság, az automatizáció és a szakértelem cégünk elsődleges hitvallása, így a következő irányelveket követjük:
Célunk, hogy az előfizetőink problémáira ésszerű megoldást adjunk. Ehhez távközlésben és informatikában jártas szakértő mérnökcsapatunk áll rendelkezésre technikai konzultációs támogatással.
Előfizetőink számára a kiszolgálási idő nagyon fontos, ezért a folyamatainkat és a belső rendszereinket a lehető legjobban automatizáljuk, feladatainkat rövid határidővel zárjuk.
Kiemelt fontosságúnak tartjuk, hogy csökkentsük az ökológia lábnyomunkat, ezért üzletvitelünk során papírmentes megoldásokat alkalmazunk, valamint a termékcsomagolások során újrahasznosítható és lebomló anyagokat használunk.
A szolgáltatásunk során csakis prémium eszközök használunk, melyek piaci ára kiemelkedően magas. Azonban nem kívánjuk azt előfizetőinktől, hogy ezeket ők finanszírozzák, ezért a szolgáltatás időtartamára kölcsönadjuk azokat.
A szolgáltatásunk továbbajánlását kedvezményekkel díjazzuk.
Átlátható üzletmenetet folytatunk, a szolgáltatással kapcsolatos szerződésünk és minden egyéb dokumentum megtalálható a honlapunkon.
A levelezésre galambpostát használunk. Dehogyis, ez csak vicc! Viszont meggyőződésünk, hogy feltehetőleg sokkal hatékonyabban működne ez a megoldás, mintha hagyományos postával küldenénk a leveleinket, mert úgy azok legalább célba érnének.
Ha egyetértesz velünk, rendelj tőlünk mobilinternet szolgáltatást!
Hogyan kezelitek a személyes adatokat?
A személyes adatok védelme cégünknél kiemelt fontosságú. Minden hozzánk került adatot fokozott biztonsággal kezelünk és azt harmadik fél részére nem adjuk ki. A szerződés során a jogszabályoknak megfelelően adatkezelési hozzájárulást kérünk.
Hogyan érlek el titeket?
Kérjük, hogy az itt leírt sorrendet használd az ügyintézés során!
1. Olvasd át részletesen a honlapunkat, különösen ezt a tudnivalók oldalt, mert a kérdésedre és a problémádra a választ a legtöbb esetben itt megtalálod.
2. Személyes ügyintézéshez használd az ügyfélkaput, ahol bármilyen módosítást vagy bejelentést kezdeményezhetsz.
3. Ha sem a honlapon, sem itt a tudnivalók között nem találsz megoldást, csak abban az esetben kérj visszahívást!
A székhelyünkön nincs személyes ügyfélszolgálat és raktár sem!
Céginformációk
Cégnév: Extranet Kft.
Székhely: 1163 Budapest, Kőszál u. 14. (nincs személyes ügyfélfogadás)
Ügyfélszolgálat: korlatlanmobilinternet.hu/ugyfelkapu
Adószám: 13497453-2-42
EU VAT: HU13497453
Cégjegyzékszám: 01-09-738331
Telefonszám: +36-1-445-1557 (munkanap 15-16 óráig)
Bankszámlaszám: 10700330-26346003-51100005
Amire büszkék vagyunk
Műszaki kérdések
Hogyan működik a korlátlan mobilinternet szolgáltatás?
A lakóhelyedtől függően összeállítunk egy teljes csomagot, melyet futárral elküldünk. Az eszközöket kulcsrakészen adjuk oda, csak el kell helyezni, bekapcsolni és működik. Ha kültéri eszközöket is küldünk, akkor azt fel kell szerelni a tetőre. Eszközeinkhez általában vezetékesen és vezeték nélkül is tudsz csatlakozni.
Kérjük minden esetben olvasd el az eszközökhöz mellékelt használati útmutatót is!
Milyen engedélyek kellenek a szolgáltatás igénybevételéhez?
A szolgáltatásunk általában beltéri eszközökkel egyszerűen használhatod, amihez nem kell kábeleket rögzíteni és falakat megfúrni, így nem szükséges engedély a lakás tulajdonosától és a műemlékvédelmi hivataltól sem.
Ha nálad csak a kültéri lefedettség megfelelő, akkor olyan eszközt fogunk adni, amit a tetőre kell szerelned és onnan bekábelezni a lakásodba. Az ezzel kapcsolatos engedélyeztetést neked kell intézned az épület tulajdonosával vagy a közös képviselővel.
Vidéken lakom, ott is működik a szolgáltatás?
Ha olyan településen laksz, ahol 15 ezernél nagyobb a népesség (ezt irányítószám alapján megmondjuk), akkor elérhető a turbó mobilinternet szolgáltatásunk, és ennek megfelelően fogjuk az eszközöket számodra ajánlani.
Amennyiben kisebb településen laksz, akkor a normál csomaghoz tartozó eszközök a megfelelőek számodra. A szolgáltatásunk országos lefedettségű.
A település szélén lakom, működik ott is?
Ha a település közepén laksz, akkor várhatóan jó lesz a beltéri lefedettség, tehát elég lesz egy beltéri mobil router. Ha viszont a település szélén laksz, akkor valószínűleg már csak a kültéri lefedettség lesz megfelelő, így a beltéri router mellé ajánlani fogunk egy kültéri antennát is.
Amennyiben külterületen laksz, akkor ott várhatóan gyenge lesz még a kültéri lefedettség is, így kültéri routert, illetve antennát is fogunk ajánlani.
Nincs számítógép kábelezés a lakásomban. Ez kizáró ok?
Ha nincs a lakáson belüli számítógép hálózat kiépítve és arra szükséged van, akkor olyan elosztót és egyben wifi routert fogunk javasolni, amely elektromos hálózaton keresztül továbbítja a szükséges jelet, hogy a lakás minden pontján elérhető legyen az internet.
Nincs még otthon wi-fi routerem. Ez gondot okozhat?
Ha a lakáson belüli számítógép hálózat kábelezés rendelkezésre áll, de a wi-fi hálózat lefedettsége nem megfelelő mindenhol, akkor normál wi-fi routereket fogunk tanácsolni a teljes élmény eléréséhez.
Mi az a modem?
Az általunk biztosított mobilinternet végponti berendezést hívjuk modemnek, megkülönböztetve a hagyományos wi-fi routertől. Modemjeink döntő többsége routerként és wi-fi adóként is működik.
Mi az a router?
Router alatt általában az általad használt wi-fi adót értjük, annak érdekében, hogy meg tudjuk különböztetni az általunk biztosított mobilnet modemtől. Mivel a modemjeink sokszor wi-fi adók is egyben, ezért lehet, hogy nem szüksége külön wi-fi eszközt igénybe venned a szolgáltatáshoz.
Tényleg korlátlan a mobilinternet?
Igen. Nincs kisbetű, nincs zárójel, nincs csillag. Használd nyugodtan a megszokott letöltő programjaidat, streaming videószolgáltatódat vagy internetes telefonodat. Vedd figyelembe, hogy az EU díjzónában használt mobilinternet másként működik, itt be kell tartani a méltányos használat szabályait.
Külföldön is korlátlanul használhatom?
Megrendeléskor ki tudod választani, hogy milyen EU roaming csomagot szeretnél. Kínálatunkban megtalálhatod az EU nélküli, korlátos EU valamint a korlátlan EU csomagokat. Korlátos EU díjcsomagok esetén az adatforgalmi korlátot meghaladóan MB-onként számlázunk. Az EU díjzónán kívüli használatért rögtön MB-onként számlázunk. Ha ez az extra díjtétel eléri az 50 EUR összeget egy hónapon belül, akkor a szolgáltatás a hónap végéig automatikusan kikapcsolásra kerül, tehát nemcsak lassításra.
A korlátlan EU csomagoknál be kell tartani a méltányos használatra vonatkozó szabályokat!
Olyan csomag nincs a kínálatunkban, mely a teljes világon korlátlanul használható.
Tudok rendelni kis adatforgalmú csomagot?
Nem. Ha elég havi 50 GB, akkor bármelyik szolgáltatónál kapsz ilyen csomagot. Ha ennél többre van szükséged, akkor gyere hozzánk, mert nálunk jobb áron tudod megvásárolni és ráadásul ezért korlátlan adatforgalmat is kapsz.
Kinek a szolgáltatását adjátok?
Mindhárom szolgáltató csomagjait tudjuk adni, az eltérés az EU mobilinternet mennyiségében van.
Saját modembe beletehető a kártya?
Igen, ezt azonban csak a haladóknak ajánljuk a modem beállítása miatt. Sok probléma merül fel az ügyfelek által beszerzett, különböző márkájú eszközökkel, mivel nagy részük szolgáltatói minőségre alkalmatlan.
Az eszközök folyamatos fejlesztésére és minőségi vizsgálatára fokozott figyelmet fordítunk, ezért nagyon sokat tesztelünk, hogy mindig a legjobb minőséget tudjuk kínálni számodra. A saját eszközeid beállításában nem tudunk segítséget nyújtani.
Nálunk rossz a mobilinternet vétel és már kipróbáltam sok mindent?
De nem a mi eszközeinkkel! Mi csak prémium minőségű eszközöket adunk a szolgáltatáshoz. Próbáld ki azokat! Ha mégsem működik az internet, akkor visszaküldöd az eszközöket, és visszaadjuk a pénzed. Nincs veszíteni valód!
Külterületen is működnek az eszközök?
Igen, országos lefedettséggel dolgozunk, és azért tartunk egyedi fejlesztésű kültéri eszközöket, hogy minden ügyfelünket ki tudjuk szolgálni.
Használhatom nyaralóban csak nyáron?
Ha csak simkártyát kérsz, akkor is legalább 12 hónap a hűségnyilatkozat. Vannak olyan ügyfeleink, akik az otthonra rendelt mobilinternet modemet viszik magukkal a nyaralóba. A szolgáltatás évente egyszer, legfeljebb 6 hónapra szüneteltethető. A szüneteltetés időszakára csökkentett havidíjat kell fizetni.
Milyen sebesség várható?
A tapasztalatunk az, hogy az országos lefedettség jó, és ehhez jó sebesség is várható. A lefedettséggel és a várható sebességgel kapcsolatban nézd meg ezt a lefedettségi oldalt, ahol cím szerint tudsz keresni.
A legutóbbi statisztikai adatok szerint a mobilinternet várható sebessége Magyarországon 30-50 Mbit/s körül alakul. Ez egy erősen tájékoztató jellegű adat, amely helyszín, lefedettség és cella terheltség függvénye.
Ha Te egy nagyvárosban, a bázisállomástól 50 méterre laksz, ahol a beltéri lefedettség is kiváló és akár 100-200 Mbit/s sebességgel is le tudsz tölteni a nem terhelt órákban, de az is lehet, hogy dimbes-dombos külterületen élsz, ahol még kültéri antennával sem tudunk 10 Mbit/s-nál többet adni.
Milyen irányba állítsam az antennát?
Az ideális vételhez az antenna beállítása szükséges, melynek irányával és távolságával kapcsolatban pedig ezen a bázisállomás térképen találsz segítséget. Azért adunk 14 nap kipróbálási lehetőséget, hogy erről Te is meg tudj bizonyosodni. Ha nem úgy megy, ahogy szeretnéd, akkor jelezz nekünk az ügyfélkapuban és segítünk!
Az asztali router hordozható?
Tulajdonképpen igen, hiszen ez egy wi-fi router méretű eszköz, de konnektor szükséges a működéséhez. A tápegysége 12V 1A, így akár egy akkumulátorról is üzemeltethető, ha nem elérhető vezetékes tápellátás.
Hordozható routert is kérhetek?
Természetesen, ezt kérjük rendeléskor jelezd munkatársainknak. Ezt főként azon ügyfeleinknek ajánljuk, akik útközben szeretnék az internetet használni például autóban vagy nem állandó helyszíneken.
Hogyan lehet rácsatlakozni a modemre?
Jellemzően UTP (ethernet) kábellel és wi-fi-n keresztül, melyhez a hálózat név és jelszó az eszközön található egy matricán. Hordozható eszközöknél nincs UTP (ethernet) csatlakozás, csak USB, ami egyben a töltést is végzi, illetve bizonyos kültéri eszközöknél csak vezetékes csatlakozás található. Mindegyik csomagunkhoz kiegészítő wi-fi router kérhető.
Hogyan kell felszerelni a kültéri antennát?
A ház legmagasabb pontjára, lehetőleg a tetőgerinc fölé, hogy a legjobb legyen a vétel. Az irányított antennákat be is kell állítani a szolgáltató legközelebbi bázisállomásának irányába.
Tudtok szerelőt küldeni az eszközök telepítéséhez?
Sem megrendeléskor, sem eszköz meghibásodáskor, sem bővítéskor nem tudunk szerelőt biztosítani, minden esetben futárral küldjük a szükséges eszközöket.
A készülékek mellé saját készítésű, magyar nyelvű beüzemelési és használati útmutatót mellékelünk.
Hogyan kell beletenni a simkártyát a modembe?
Minden készülékhez saját készítésű, magyar nyelvű használati útmutatót adunk. Ennek alapján a simkártya keretből ki kell pattintani a megfelelő méretű kártyát, és azt a készülék simkártya csatlakozójába, a rajznak megfelelő irányba betenni.
Hogyan kell hibát bejelenteni?
Az ügyfélkapuban, az erre létrehozott menüpontban a hiba pontos megjelelölésével. Amennyiben szükséges, a hibás eszközök cseréjét meg tudud rendelni az ügyfélkapuban, melyet futárral küldünk.
Mennyi ideig tart a hibajavítás?
A futár általában 2 munkanap alatt ér a címre, a hibabejelentésekkel kapcsolatos csomagszállításokat prioritással kezeljük.
A szomszédomnál is elérhető a wi-fi hálózatom. Használhatja ő is az én szolgáltatásomat?
Semmiképpen sem! A Te végpontodért Te vagy a felelős. Gondolj bele, mi történik, ha a szomszédod törvénysértő tevékenységet végez az interneten?! Inkább segíts a szomszédodnak mobilinternetet rendelni, és mi egy egyszeri kedvezménnyel jutalmazunk.
Villámcsapás érte vagy ellopták az eszközöket. Mi tegyek?
A szolgáltatáshoz szükséges eszközöket mi biztosítjuk, de Neked kell vigyázni rájuk, hiszen anyagi felelősséggel tartozol értük. Ennek érdekében, javasoljuk vagyon- vagy háztartás biztosítás meglétét, mivel ezek az eszközök igen drágák. Ha olyan hibája van egy eszköznek, ami nem garanciális, akkor természetesen cseréljük, de a hibás eszköz díjköteles.
A laptopomon működik a szolgáltatás, de a telefonomon nem. Mit tegyek?
Javasoljuk, hogy hívj egy számítógépes szakembert vagy vidd el szervizbe a nem működő készülékeket, mert nem az internet szolgáltatással van a baj. Számítógépes eszközök, mobiltelefonok és tabletek javításában nem tudunk segítséget nyújtani.
Mi a különbség a 4G és a 4G+ között?
Ha 15 ezernél nagyobb lakosú településen élsz (ezt az irányítószámod alapján rendeléskor megmondjuk), akkor nálad is elérhető a 4G+, más néven LTE-A vagy CAT6 szolgáltatás, és ennek megfelelő modemet fogunk ajánlani neked. Ha ennél kisebb a település, akkor 4G, más néven LTE vagy CAT4 szolgáltatás várható.
A 4G+ területen a maximális le- és feltöltési sebességed 300/50 Mbit/s lesz, a válaszidő pedig 20 ms körül lesz.
A 4G területen 150/50 Mbit/s a maximális sebesség, a válaszidő pedig kb. 30 ms.
A garantált sebesség a teljes szolgáltatási területen nulla. A várható sebesség a lefedettség és a cellaterheltség függvényében a maximális és a garantált sebesség között lesz.
Működik már az 5G mobilinternet szolgáltatást?
Az 5G szolgáltatás még erősen kísérleti jelleggel működik az országban, a tényleges kereskedelmi mobilinternet szolgáltatás megkezdése 2021-ben várható. Amennyiben szeretnél értesülni ennek indulásáról, jelezd nekünk!
Számhordozással szeretném a szolgáltatást igénybe venni, megoldható ez?
A hang alapú csomagokhoz lehetőséged van megrendeléskor számhordozást kérni annak érdekében, hogy megmaradjon a meglévő telefonszámod. A számhordozás azt jelenti, hogy lehetőséged van bármelyik szolgáltatóhoz a meglévő telefonszámod átvinni. Amennyiben jelenleg is annál a szolgáltatónál van a számod, akinek a csomagját szeretnéd tőlünk megrendelélni, akkor csak átírást kell elvégezned. Ha a fenti előfeltételeket egyeztetted a szolgáltatóddal, akkor csak egy feltöltő kártyás csomagra való váltást kell elvégezned. Ehhez kérjük fáradj be a szolgáltatóhoz személyesen az okmányaiddal.
Ha ezzel megvagy, akkor a honlapunkon add le a megrendelésed a választott csomagra. A megrendelés végén fogsz kapni egy díjbekérőt, amit ne fizess ki, hanem nyomj egy választ, írd bele, hogy "számhordozás", küld el nekünk a szolgáltatótól kapott dokumentumokat, amellyel mi véglegesíteni tudjuk az átírást. A folyamat végén újraküldjük a díjbekérőt, és innen már a rendelési folyamat megy tovább a megszokott módon.
Azonban a számhordozásnak feltételei vannak, melyet egyeztess a jelenlegi szolgáltatóddal, mielőtt a megrendelésed leadod felénk.
- Meglévő előfizetésed a te neveden van valamint a számlafizető is te vagy.
- Legalább 30 napja aktivált előfizetéssel rendelkezel a jelenlegi szolgáltatódnál.
- Jelenlegi szolgáltatódnál lévő adataid pontosan megegyeznek az okmányaidban lévőkkel.
- Nincs 30 napnál régebben lejárt számlatartozásod.
- Nincs sem a csomagra, sem a készülékre hűségnyilatkozatod.
Rendelhetek fizikai SIM kártya helyett elektronikus SIM-et (e-SIM)?
Igen, amennyiben a mobilkészüléked ezt tudja kezelni. Amennyiben e-SIM-ra van szükséged, a megrendelés után jelezd munkatársainknak. Ez esetben fizikai SIM kártyát nem küldünk, csak egy QR kódot.
Rendelhetek-e mobil tévé előfizetést az internet szolgáltatás mellé?
Nem foglalkozunk mobil tévé szolgáltatással.
Megrendelés és vásárlás
Tudok személyesen rendelni?
A mai modern világgal lépést tartva, mi egy innovatív, digitális cég vagyunk. A honlapunkat úgy készítettük el, hogy minden kérdésedre választ találj. Személyes ügyintézésre nincs lehetőség, a hatékonyságot szem előtt tartva, online működünk és futárszolgálattal dolgozunk.
Ezt hosszú évek óta így csináljuk, és tökéletesen működik. Ha sem itt a tudnivalók között, sem az ügyfélkapuban nem találtál megoldást a kérdésedre vagy problémádra, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot a telefonos ügyfélszolgálatunkon. Kérjük, hogy ezeket a lépéseket ebben a sorrendben kövesd a minél gyorsabb kiszolgálás érdekében. Visszahívást a kapcsolat oldalon tudsz kérni.
Mennyibe kerül?
Ez a lakóhely, illetve iroda elhelyezkedésétől függ, így egyedi árajánlatot fogunk készíteni Neked, néhány kérdés megválaszolása után.
Áraink két tényezőtől függenek: pontosan milyen eszközzel tudod majd igénybe venni a szolgáltatásunkat (minél egyszerűbb a csomag, annál kedvezőbb lesz az ár), valamint milyen fizetési rendszerességet választasz (minél hosszabbat, annál kedvezőbb lesz az ár).
Hol találhatók az árak?
Kattints az oldalunkon a megrendelés gombra, és néhány rövid kérdéssel felmérjük, hogy pontosan mire van szükséged. Az ajánlatunk személyre szabott, melyet kiküldünk az e-mail címedre is.
Hogyan tudok rendelni?
Csak a honlapunkon keresztül, mivel szerződéskötéskor jópár adatot és dokumentum másolatot el kell kérnünk Tőled elektronikusan. Az adataid nálunk teljes mértékben biztonságban vannak, ezek kezelésére készítettük az adatkezelési tájékoztatónkat. A megrendelés után a szerződést és a díjbekérőt e-mailen küldjük ki, melyet kérjük átutalással vagy bankkártyával fizess ki. A befizetésed beérkezése után 3 munkanappal a futár átadja neked a csomagot.
Mennyit kell fizetni a futárnak?
A kezdeti befizetést a megrendelés leadásakor kell teljesítened átutalással vagy bankkártyával, így a futárnak már semmit nem kell fizetned átvételkor.
Milyen dokumentumok szükségesek a rendeléshez?
Személyi igazolvány eleje és hátulja, lakcímkártya eleje a címmel. Ha cégként vagy egyéb szervezet nevében rendelsz, akkor ezeken felül aláírásminta, bejegyző végzés és készfizető kezességvállalási nyilatkozat, utóbbi letölthető a megrendelés oldalról. A fentieken kívül minden esetben az általános szerződési feltételek, valamint az adatkezelési hozzájárulás elfogadása is szükséges, melyeket automatikusan időbélyegzővel rögzítünk.
Rendelhetek-e külföldi magánszemélyként vagy szervezet nevében?
Megrendelést magyar okmányokkal és lakcímkártyával rendelkező magánszemélyektől, illetve Magyarországon bejegyzett cégektől fogadunk el, ahol a cégjegyzésre jogosult személy szintén magyar okmányokkal kell, hogy rendelkezzen.
Meddig tart a hűségidő?
Az előfizetőtől jogállásától függően magánszemélyek esetén 1 év, szervezetek esetén 2 év. A hűségnyilatkozat pontos lejárata az ügyfélkapuban megtekinthető, valamint a lejárat előtt értesítést küldünk.
Van összefüggés a hűségidő és a fizetési rendszeresség között?
Nincs. A hűségidő az előfizető jogállásától függően változik, a fizetési rendszerességet pedig Te választod ki havi, negyedéves, féléves vagy éves rendszerességek közül. Mivel az előre fizetett díjak kedvezményesek, így visszatérítésre nincs lehetőség.
Mit csináljak, ha jelenleg egy másik szolgáltatónál vagyok?
Mondd fel azt, és rendelj tőlünk egy jobbat! Valószínű nem véletlenül böngészed most a honlapunkat. Ha nem járt még le a hűséged a másik szolgáltatónál, akkor is nyugodtan rendeld meg a korlátlan mobilinternet szolgáltatásunkat, mert ez jól működik és valóban korlátlan.
Most fogunk még csak költözni, majd 3 hónap múlva lesz szükségem a szolgáltatásra.
Várunk szeretettel! Amikor aktuális, adunk új ajánlatot, és 3 munkanapon belül kiszolgálunk.
Hogyan tudom az adataimat módosítani?
Az ügyfélkapuban minden módosítást tudsz kezelni, illetve az új dokumentumokat is fel tudod tölteni. Ha az előfizető személye megváltozik, akkor új regisztrációt kell kezdeményezni és feltölteni a szükséges adatokat valamint dokumentumokat. Ezt szintén az ügyfélkapuban tudod elvégezni.
Fizetés és szállítás
Pontosan mit és mikor kell fizetnem?
A megrendelésed után küldünk egy szerződést és egy díjbekérőt e-mailen. A díjbekérő a következő tételeket fogja tartalmazni: szerződéskötési díj, első törthavi díj, első időszaki díj (negyedéves, féléves vagy éves fizetési rendszeresség választása esetén), egyhavi díjnak megfelelő kaució. A kaució a szerződés végén visszaigényelhető.
Hogyan tudok fizetni?
A díjbekérőt vagy számlát e-mailen küldjük, kérjük átutalással fizesd ki a saját bankodból, vagy kattints az e-mailben vagy a megrendelés oldalon található bankkártyás fizetési linkre.
Átutalásos fizetésnél a bankszámlaszám alapján azonosítjuk és könyveljük a tételeket, így ne felejts el hivatkozni a díjbekérő számára vagy az ügyfélszámodra, bankkártyás fizetés esetén pedig tranzakció szám alapján azonosítunk.
Mi történik megrendelés után?
Megrendelés és fizetés után elvégezzük az adatellenőrzést az általad feltöltött iratmásolatok és adatok alapján. Amennyiben az iratok és a befizetés összege helyesek, akkor megrendelésed továbbításra kerül a logisztikára, ahol előkészítjük a megrendelt csomagot kiszállításra.
Milyen gyorsan szolgáltok ki?
Az összekészítés után kollégáink átadják a csomagot a futárszolgálatunknak, akik házhoz szállítják azt Neked. A teljes folyamat 3 munkanapig tart.
Mikor érkezik a számla?
Minden hónap elsején számlázunk, illetve ha nem havi fizetési rendszerességet választottál, akkor minden időszak elején, a szerződéskötés hónapjához viszonyítva. Például, ha februárban kötöttél szerződést féléves fizetési rendszerességgel, akkor legközelebb augusztusban, majd minden év februárjában és augusztusában fogunk számlázni. Kivételt képeznek az eseti tételek, amit akár minden hónap elsején vagy hóközben is számlázhatunk.
Hogyan érkezik a számla?
Elektronikusan, arra az e-mail címre, amit szerződéskötéskor megadtál. Ennek az e-mail címnek a fenntartása a Te feladatod. Előfordulhat, hogy a spamszűrőbe érkezik a számla, ezért kérjük figyeld azt is! Ha bármilyen kapcsolattartási adatod megváltozik, kérjük haladéktalanul módosítsd azt az ügyfélkapuban.
Mit kell tennem, ha nem érkezik meg a számla?
Kérjük lépj be az ügyfélkapuba, ahol egy kattintással újra kiküldhető a számla. Az általad választott fizetési rendszerességnek megfelelően várd mindig a számlát, és ha nem érkezik meg e-mailen, akkor töltsd le az ügyfélkapuból. A számla elektronikus kiküldése - annak kiállításakor - minden esetben automatikusan megtörténik arra a címre, amit korábban megadtál.
Hogyan tudom kifizetni a számlát?
Átutalással vagy bankkártyával. Nyomtatott számlát és sárga csekket nem tudunk küldeni, és beszedési megbízást sem végzünk.
Ha digitális devizával vagy alternatív elektronikus pénzügyi szolgáltatón keresztül szeretnél fizetni, jelezd előre munkatársainknak.
Mikor kell kifizetnem a számlát?
A beérkezési határidő mindig a számla kiállításától számított nyolc nap, így jellemzően kilencedike. Az eseti számlák ettől eltérhetnek. Figyelem, a befizetés és a beérkezés között fizetési módtól függően akár 3 munkanap is eltelhet, ezt mindig vedd számításba. Csak akkor tudjuk bekönyvelni a befizetésed, amikor az beazonosítható módon a bankunk üzleti termináljába beérkezett.
A bankkártyás fizetés jelenleg 3 munkanapig, az átutalás is legalább 1 munkanapig tart, mivel hétvégén nincs könyvelés a banki elszámoló rendszerben.
Mi történik, ha késve fizetem a számlát?
A szolgáltatási díjunk alapból tartalmaz egy elektronikus számlafizetési kedvezményt, melynek feltétele a számla ellenértékének határidőre történő beérkezése. Ha késve fizetsz, akkor ezt automatikusan visszavonjuk (kiszámlázzuk) és késedelmi kamatot is felszámítunk a következő számlában.
Miért kapcsolták le a szolgáltatásomat?
Mert nem fizetted ki a számlát, és annak határideje már nagyon régen letelt. Akkor tudjuk visszakapcsolni a szolgáltatást, ha minden nyitott számládat teljes összegében kiegyenlítetted és az beazonosítható módon beérkezett hozzánk. A lekapcsolás és a visszakapcsolás automatikusan történik, díjköteles és igen költséges, emiatt kérjük a számlák pontos kifizetésére mindig fokozottan figyelj!
Van lehetőségem papíralapú számlát postán kérni?
Cégünknél a környezettudatosság és a költséghatékonyság kiemelt fontosságú, ezért számlát csak elektronikusan tudunk küldeni a regisztrációkor megadott címre. Lehetőséged van az összes számlád elektronikus újraküldésére az ügyfélkapuból.
Sárga csekkel tudok fizetni?
Nem, és kérjük, hogy rózsaszín csekken is csak akkor fizess be nekünk, ha ez elkerülhetetlen. Amennyiben mégis így fizetsz, akkor a befizetést igazoló dokumentumot töltsd fel az ügyfélkapuba. Ez esetben számolj 30 napos feldolgozási időre és különeljárási díjra.
Változtatható-e a fizetési gyakoriság?
Természetesen, amit az ügyfélapuban tudsz kérelmezni a következő számla kiállítása előtt legfeljebb 30 nappal. Két szabály van mindössze: mindig a szerződéskötés hónapja a forduló, illetve az előre befizetett kedvezményes díjat nem tudjuk visszautalni.
Változik-e az ár, ha lejár a hűség?
Igen. Ha van érvényes hűségnyilatkozatod, akkor kedvezményes árat biztosítunk, ha már lejárt, és nem hosszabbítod meg, akkor az inflációval korrigáljuk a csomagárat. Ne felejts el hosszabbítani legkésőbb a forduló napjáig, melyről előzetesen értesítést küldünk, így mindig a legjobb árat fogod kapni!
Változhat az ár szerződés közben?
Igen, beszállítóink árképzése, a devizaárfolyamok és az inflációs adatok függvényében bármikor módosulhat az ár. Az erre vonatkozó felmondást az általános szerződési feltételeinkben szereplő szabályok szerint kezeljük.
Mit kell tennem, ha nem jó a számla?
Számlázásunk döntő többsége automatikus, így nagyon ritka a hibás tételünk. Ha mégis ilyet találsz, kérjük jelezd az ügyfélkapuban és kivizsgáljuk.
Minőség és jótállás
Milyen minőségű eszközöket biztosítotok?
A beszállítóink által forgalmazott eszközöket részletes tesztelésnek vetjük alá, hogy csak azokat a termékeket adjuk előfizetőinknek, melyek a legmagasabb minőségi követelményeknek is megfelelnek. A raktárunkba csak beállított és letesztelt készülékek kerülhetnek be, így azok az átvétel után azonnal működőképesek.
Biztosan jól fog működni a szolgáltatás?
Minden termékünket és szolgáltatásunkat az átvételtől számított 14 napig kipróbálhatod, ha nem tetszik vagy bármi gond van vele, akkor jelezd ezt nekünk, hogy korrigálhassuk vagy cserélhessük. Amennyiben ez idő alatt nem tudunk megoldást találni és szolgáltatás nyújtani, akkor küldd vissza az egész csomagot futárral nekünk és visszatérítjük az összes pénzed, így nem kell semmit kockáztatnod. Ez cégekre is érvényes!
Mi történik, ha nem műküdik a szolgáltatás?
Kérjük jelentsd be a hibát az ügyfélkapuban, és munkatársaink mindenben segítenek. Ha eszközöket kell cserélni, akkor raktárról azonnal ki tudunk szolgálni és csak a futárköltséget számlázzuk.
Milyen környezetvédelmi szempontokat tartotok szem előtt?
Cégünknél kiemelt fontosságú a környezetvédelem, ezért a kiszolgálás teljes folyamata alatt törekszük arra, hogy környezetbarát anyagokkal dolgozzunk és szállítsunk. A csomagolás során újrahasznosítható papírdobozokat, valamint lebomló térkitöltő anyagokat használunk.
Milyen jótállási feltételeket alkalmaztok?
Mivel a szolgáltatásunkat az általunk biztosított eszközökkel tudod igénybe venni, így a szolgáltatás ideje alatt teljeskörű jótállást adunk. Meghibásodás vagy bővítési igény esetén azonnal, futárral küldjük a készülékeket.
Garancia és visszaküldés
Olyan helyen lakok, ahol nincs megfelelő térerő és emiatt nem működik a szolgáltatás. Mit kell tennem?
Minden termékünkre és szolgáltatásunkra az átvételtől számított 14 nap kipróbálási lehetőséget adunk, cégeknek is. Ha bármi nem felel meg az elvárásodnak, kérjük jelezd nekünk, hogy kicserélhessük vagy kibővíthessük azt.
Ha nem tetszik, visszaküldhetem?
Ha nem tetszik a szolgáltatás vagy nem tudunk megoldást adni a problémádra, akkor küldd vissza nekünk a teljes csomagot, és visszaadjuk a teljes befizetésed. Gondoskodj róla, hogy az átvételtől számított 14 napon belül hiánytalanul és sérülésmentesen visszaérkezzen hozzánk a csomag!
Ehhez egy megbízható és kiszámítható futárszolgálatot ajánlunk. Kérésed esetén önköltségi áron mi is tudunk küldeni futárt. Ha nem érkezik vissza az átvételtől számított 14 napon belül a csomag hozzánk, akkor azt nem tudjuk elállásként értelmezni, csak felmondásként, és eszerint fogunk eljárni.
Mit jelent a 14 napos pénzvisszafizetési és elégedettségi garancia?
Rendelj kockázatmentesen! Minden magánszemély és céges előfizetőnknek a csomag átvételétől számított 14 napos garanciát adunk, mind a termékeinkre, mind a szolgáltatásainkra.
Mikor lehet felmondani a szerződést?
Amikor a hűségnyilatkozat lejárt, akkor jogkövetkezmények nélkül felmondhatod a szolgáltatást. Ha előtte mondod fel, akkor a korábban adott kedvezményeket egyösszegben kiszámlázzuk.
Hogyan kell a szerződést felmondani?
Ezt az ügyfélkapuban kell kezdeményezned. Ekkor e-mailen küldünk egy részletes tájékoztatót, hogy mit kell tenni pontosan. Röviden: hiánytalanul és sérülésmentesen küldd vissza részünkre az összes eszközt minden tartozékával együtt az eredeti dobozában. Ne felejtsd el a simkártyát és az összes keretét is visszaküldeni futárszolgálattal!
A szerződés az eszközök cégünkhöz történő visszaérkezésétől számított 8. napon szűnik meg. Az utolsó díjfizetési nap minden esetben az alhálózati szolgáltató számlafordulójának napja.